چه خبر ؟

چهارمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات ( 1402 )

چهارمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات و تجهیزات وابسته و فلزات آهنی و غیرآهنی کرمان

چهارمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات و تجهیزات وابسته و فلزات آهنی و غیر آهنی از 2 الی 5 دیماه 1402 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد .

درباره نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات و تجهیزات وابسته و فلزات آهنی و غیرآهنی کرمان

انواع فلزات آهنی اعم از مس , سرب , آلومینیوم و… از پر استفاده ترین مواد اولیه در صنایع مختلف مادر و استراتژیک هستند به همین دلیل بهره برداری بهینه و تولید ارزش افزوده آنها در کشورمان به استفاده از راهبردهای هوشمندانه به خوبی قابل اجراست ؛ نمایشگاه بین المللی فولاد کرمان را می توان یکی از بزرگترین تجمع گروه های فولاد در کشور دانست که در این رویداد شرکت کنندگان از شهرهای مختلف حضور خواهند داشت ه.

گروه های کالایی این نمایشگاه شامل :

  • گروه آهن و فولاد
  • گروه ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته
  • گروه فلزات غیر آهنی اعم از نقره , تیتانیوم و….
  • گروه معدن و صنایع معدنی
  • گروه کوره ها و نسوزها
  • گروه پروژه های صنعت و معدن

اهداف  برگزاری نمایشگاه فولاد کرمان

  • معرفی جدیدترین محصولات حوزه متالوژی , فولاد , صنایع معدنی , آهنگری , ماشین کاری , قالب سازی و ریخته گری
  • ایجاد فرصتی مناسب برای عرضه جدیدترین محصولات صنعت متالوژی
  • ایجاد بستری مناسب برای تولید کنندگان داخلی برای رشد و ارتقاء کسب و کارشان
  • ایجاد بستری مناسب برای ایجاد ارتباط با شرکت های خارجی و…

لزوم اجاره غرفه در چهارمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات تجهیزات وابسته و فلزات آهنی و غیر آهنی کرمان

از مهم ترین مواردی که توصیه می شود تمام کسب و کارهای فعال در صنعت فولاد به آن توجه نمایند اجاره غرفه است , رویداد فولاد یکی از مهم ترین رویدادهایی بوده که نمی توان به آسانی از کنار ان گذشت هر چه شما بتوانید در این دوره از نمایشگاه هدفمند حاضر شوید به همان اندازه موفقیت بیشتری نیز کسب می کنید با اجاره غرفه در چهارمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد مس ماشین آلات تجهیزات وابسته و فلزات آهنی و غیر آهنی کرمان می توان جدید و به روز ترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید نمایش قرار داد .

 انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی نمایشگاهی

تبلیغات در غرفه ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به وسیله تبلیغ می توانید برند و سازمان خود را به مخاطب معرفی نمایید ؛ از جمله المان های تبلیغاتی پرچم هاست ؛ یکی از پر استفاده ترین پرچم ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات پرچم های تبلیغاتی است بر روی این المان ها آرم و لوگو و شعار تبلیغاتی همراه با نام برند به چاپ می رسد توجه داشته باشید علاوه بر اینکه از پرچم های رومیزی تبلیغاتی نمایشگاهی می توان در غرفه بر روی میز استفاده کرد بلکه می توان آنها را به عنوان ست  هدیه تبلیغاتی به شرکت ها یا افراد طرف قرار خود هدیه داد می توان از  پرچم رومیزی با لوگو یا نام کسب و کار در هر دو طرف استفاده نمود پرچم های تبلیغاتی رومیزی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز و سلیقه مخاطب می توان یکی از آنها را انتخاب نمود .

پرچم های رومیزی مخروطی :

برای تولید این نوع ابتدا روی دو لایه پارچه طرح مورد نظر را به چاپ رسانده  و با لایه چسب این دو لایه را توسط حرارت اتو به هم می چسبانند برای چاپ آن نیز از روش چاپ دیجیتال استفاده می کنند این نوع مقاومت بالایی دارد .

پرچم های رومیزی گلدوزی :

در این مدل طرح روی ان تسط دست گلدوزی شده و قیمت بالایی دارد .

پرچم های رومیزی ال و تی :

این پرچم ها به شکل L  و T انگلیسی است , مهم ترین ویژگی این پرچم ها شکل مستطیلی آن است که بهتر در معرض دید قرار میگیرند .

پرچم های رومیزی لیزری :

پرچم های رومیزی لیزری بسیار زیبا بوده  از دیگر پرچم ها اندازه ای بزرگتر دارند و بیشتر برندهای لاکچری یا سازمان ها مهم از آن برای تبلیغ استفاده می کنند .

خرید پرچم ساحلی از تولید کننده اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *