چه خبر ؟

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی ( 1402 )

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد از 1 تا 4 آذرماه 1402 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد .

درباره نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد

نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت منسوجات و پوشاک در ایران و منطقه می باشد ؛ این رویداد دارای مزایای زیادی برای تولید کنندگان , تاجران و علاقه مندان به صنعت نساجی و منسوجات است که سالانه با حضور جمع کثیری از نمایندگان داخالی و خارجی در زمینه صنعت پوشاک و نساجی برپا می شود ؛ این رویداد فرصتی مهم بوده تا شرکت های فعال در این حوزه جدیدترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و نیز فرصت خوبی برای دست اندرکاران صنعت نساجی از جمله تولید کنندگان پوشاک و صنعت نساجی است تا ارتباطی نزدیک تر با یکدیگر بر قرار کرده و به توسعه کسب و کار خود در زمینه تولید پارچه کمک کنند .

گروه های کالایی نمایشگاه تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد

  • انواع منسوجات خانگی و پارچه
  • انواع الیاف
  • پوشاک
  • منسوجات بافته و بی بافت
  • برندهای مطرح صنعت پوشاک
  • چرخ خیاطی , ماشین های گلدوزی
  • صنعت مد , طراحی پارچه و لباس
  • ماشین آلات خط تولید نساجی و…

چرا درچهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی , منسوجات خانگی و صنایع وابسته مشهد غرفه سازی کنیم ؟

بدون شک مهم ترین بخش هر نمایشگاهی غرفه ساخته شده در آن است غرفه سازی نمایشگاهی هنری است که به ساخت یک غرفه زیبا منجر می شود , غرفه سازی دارای نکات فراوان و متعددی است می توان با داشتن یک غرفه نمایشگاهی زیبا در چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی و منسوجات خانگی به موفقیت های بسیار زیادی رسید غرفه ها این امکان را در اختیار صنایع می دهند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل عرضه نمایند طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد تا مشتری با بازید از آن در یک نگاه بتواند از اهداف شرکت میزبان و محصولات آن آگاه شود .

معرفی تجهیزات تبلیغاتی مورد نیاز در غرفه

با استفاده از محصولات نمایشگاهی می توانید بدون واسطه تبلیغ کنید اگر طراحی تجهیزات نمایشگاهی خلاقانه انجام شود ویترین برند شما برای تمام بازدیدکنندگان جذاب خواهد بود , بنابراین با استفاده از انواع تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی می توان در ابعاد مختلف پیام خود را به صورت رسا , بدون نیاز به صحبت در مورد آن و با نفوذ بیشتر به مخاطب رساند با خرید و استفاده از سازه های تبلیغاتی این فرصت را دریابید که برند در کوتاه ترین مدت تصویر روشنی از محصول و خدمات شما را به مخاطب ارائه دهند ؛ انواع سازه های تبلیغاتی نمایشگاهی شامل موارد زیر است .

  • پاپ آپ
  • رول آپ
  • میز کانتر نمایشگاهی
  • کاتالوگ و بروشور
  • استند تبلیغاتی
  • لایت باکس
  • پرچم های تبلیغاتی
  • کارت ویزیت
  • هدایای تبلیغاتی
  • بنرهای تبلیغاتی

اهمیت بسیار بالای پرچم تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک , نساجی و منسوجات خانگی , صنایع وابسته

اهمیت تبلیغات در رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست , این روز ها اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند از رقبا پیشی بگیرند با روش های مختلفی برند خود را تبلیغ می کنند ؛ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف به خصوص تبلیغات در نمایشگاه ها ساخت و چاپ انواع پرچم های تبلیغاتی است به همین دلیل نیز اکثر افرادی که در حوزه تبلیغات فعال هستند چاپ پرچم تبلیغاتی را به کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می کنند , چاپ پرچم در هر طرح و رنگی امکان پذیر است , پرچم ها حمل و نقل بسیار آسانی داشته و قیمت آنها مقرون به صرفه است این المان ها با توجه به چاپ و طرحشان جذابیت بالایی در جذب مخاطب دارند و امکان سفارش سازی آنها نیز در ابعاد مختلف فراهم است و از همه مهم تر بر خلاف روش های فوق که تنها جنبه تبلیغات دارند پرچم ها به میز کار و غرفه شما رسمیت بخشیده و موجب حس اطمینان و اعتماد در مشتری می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *