صنعت

چند مدل پایه پرچم تولید میشود ؟

انواع پایه پرچم

برای برافراشتن پرچم ها چه پرچم های اهتزاز در ارتفاعات , یا برافراشتن پرچم های  تشریفات , رومیزی و یا حتی ساحلی از پایه پرچم استفاده می شود , پایه پرچم میله ای فلزی یا چدن است که درابعاد و ارتفاعات مختلف ساخته شده و بخش مهمی از جلوه پرچم را بر عهده دارد , این میله در بالا نگه داشتن پرچم ها نقش مؤثری داشته و دارای تنوع ابعادی و مشخصات عملکردی زیاد می باشد پوشش بدنه آنها رنگ , گالوانیزه یا ترکیبی از هر دو است برای اتصال آنها با توجه به نوع پرچم از روش جوشکاری , تداخلی و یا پیچ و مهره استفاده می شود در صورتی که تمایل دارید با انواع پایه پرچم , مشخصات و کاربرد هر یک آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید .

  • معرفی انواع پایه پرچم رومیزی
  • انواع پایه های پرچم تشریفات
  • انواع پایه های پرچم ساحلی
  • انواع پایه های پرچم اهتزاز

معرفی انواع پایه پرچم رومیزی

پرچم رومیزی کوچک ترین نوع پرچم محسوب شده که روی میز کار قرار میگیرد و فضای کمی را اشغال می کند این المان در ابعاد 20*30 سانتی متر تهیه می شود , برای قرار دادن این پرچم روی میز از پایه استفاده می شود انواع پایه پرچم رومیزی در نمونه های مختلف وجود دارد این نوع شامل موارد زیر است .

پایه های پرچم رومیزی استیل :

مواد اولیه این نوع استیل بوده و با مواد خاصی آبکاری شده و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد پایه های پرچم رومیزی استیل خود در مدل های , سه شاخه , دو شاخه , بزرگ و تک شاخه تولید می شوند  نوع سه و دو شاخه قابیلت نصب چند پرچم را داشته و در دیدار مقامات چند کشور یا مجموعه ای مورد استفاده قرار میگیرد تنها تفاوت پایه های پرچم رومیزی استیل در ابعاد و اندازه آنها بوده و تفاوت دیگری ندارند .

پایه های پرچم رومیزی خاتم :

این نوع سبکی ایرانی اسلامی داشته و در آن طرح های منقوش اسلامی به کاررفته  و بسیار زیبا و پر طرفدار است برای استفاده از پایه پرچم خاتم از نوعی چوب مخصوص استفاده می شود از ویژگی های این نوع می توان به زیبایی , مقاومت به ضربه , سبکی و عدم تغییر رنگ در برابر شرایط محیطی اشاره کرد .

پایه های پرچم رومیزی پلکسی :

پایه رومیزی پرچم پلکسی از مواد پلاستیکی فشرده در انواع آینه ای , مشکی و معمولی ساخته می شود و دارای مدل های متنوع و متفاوت هستند .

پایه های پرچم رومیزی ال و تی :

این مدل  از استیل ساخته شده و مقاومت و کیفیت بالایی دارد شباهت پایه های این نوع پرچم با توجه به شکل ظاهری لاتینشان ساخته می شود.

 انواع پایه پرچم تشریفات

پرچم تشریفات از عناصر اصلی تزئینات رسمی در رویدادهای مختلف است از این پرچم ها در مراسمات رسمی , روزهای ملی , رویدادهای دیپلماتیک و.. استفاده می شود , پایه پرچم تشریفات را می توان عضو اصلی نگهدارنده آن بر شمرد پایه پرچم تشریفات می تواند نقش مهی دارد استفاده از آبکاری خاص و رنگ های مخصوص باعث می شود که پایه پرچم عمر طولانی و جلوه ای زیبا داشته باشد پایه پرچم های تشریفات در ارتفاع تقریبا 3 متر تولید شده و با استفاده از استیل , چدن یا سنگ های تزئینی ساخته می شوند انواع پایه پرچم تشریفات شامل موارد زیر است.

  • پایه های پنجه شیری و خورشیدی
  • پایه پنجه شیری با روکش کروم
  • پایه های سنگ و استیل
  • پایه گرد نقره ای

 انواع پایه پرچم ساحلی

پرچم ساحلی یکی از مدرن ترین روش تبلیغات در محیط های باز مانند نمایشگاه ها , ورزشگاه ها و.. است ,ارتفاع میله پایه 340 سانتی متراست پایه پرچم ساحلی اغلب از جنس گرانول با اندازه های 50 سانتی متر عرض , 50 سانتی متر طول و قطری برابر 3.5 تا 4 سانتی متر تولید می شود در زیر و کف این پایه یک صفحه گالوانیزه ضد زنگ در ابعاد 25*25 سانتی متر و یک فرورفتگی 8 میلی متردر صفحه گرانول قرار داده می شود تا صفحه بدون تماس با زمین به راحتی درون آن قرار گیرد انواع پایه پرچم ساحلی نیز شامل :

  • گرانولی
  • مخزنی آبی یا شنی
  • پایه های فلزی ایرانی و خارجی

 انواع پایه پرچم اهتزاز

پرچم های اهتزاز در فضاهای روی پایه های بلند به صورت افقی یا عمودی در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند از انواع پایه پرچم , پایه پرچم اهتزاز است ,انواع  پایه های این المان همواره از لوله های فلزی با قطر 6 تا 15 سانتی مترو ارتفاع 6 تا 15 متر  ساخته می شود , جنس پایه از فولاد است که سطح آن رنگ آمیزی شده یا از جنس گالوانیزه است زیرا باید در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کافی داشته باشد.

مرکز تولید پایه پرچم کجاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *