چه خبر ؟

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو 1403 کی است ؟

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو از از 29 خردادماه تا 1 تیرماه 1403 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد .

درباره نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو

نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو , از جمله بزرگترین رخ دادهای صنعتی کشور بوده که با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها برپا شده و فرصتی برای صنعتگران خلاق به منظور معرفی به روزترین محصولات و آشنایی با صنعت خودرو و قطعات خودرو دیگر کشورهاست ,  این رویداد به عنوان یک پل ارتباطی فراهم می کند تا جامعه صنعتی قطعات و تجهیزات خودرو را به صورت کامل با مجموعه های جدید قطعات به روزترین تحولات در این حوزه را معرفی کند با حضوردر این رویداد می توانید با قطعات خودرویی که توسط تولید کنندگان معتبر ارائه می شود آشنا شوید .

کالاهای ارائه شده در نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو

  • انواع قطعات و مجموعه های خودرو
  • ماشین آلات قطعه سازی خودرو
  • مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو
  • انواع لوازم تزئینی خودرو
  • محصولات پاک کننده خودرو و….

چرا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو غرفه سازی کنیم ؟

مطمئنا یکی از مهم ترین بخش های هر نمایشگاه غرفه سازی است غرفه سازی نمایشگاهی هنری است که به ساخت غرفه ای زیبا و مدرن منجر می شود با داشتن غرفه نمایشگاهی زیبا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو می توان در نمایشگاه به موفقیت های بسیار زیادی رسید , زیرا ایجاد غرفه نمایشگاهی در این رویداد ابزاری برای بازاریابی و جذب مشتری و ایجاد فرصت خرید و فروش و اشتغال زایی محسوب می شوند غرفه ها این امکان را در اختیار شرکت ها و صنایع قرار می دهند تا محصولات خودر ا به بهترین نحو ممکن عرضه نمایند نکته حائز اهمیت دیگر کیفیت بالای پذیرایی از مراجعه کنندگان است که می تواند مراجعه کنندگان فعلی را به مشتریان دائمی در آینده تبدیل کند.

ضرورت وجود پرچم در افزایش فروش و شناخت برند در نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو

برای شناسایی برند و محصول پرچم های معرف بسیار خوبی محسوب می شوند این المان ها هر چقدر هم قدیمی شوند باز جایگاه ویژه ای دارند که هیچ روشی قادر به جایگزین کردن آن نیست , به همین دلیل استفاده هوشمندانه از پرچم تبلیغاتی در نمایشگاه ها به خصوص در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات , لوازم و مجموعه های خودرو به علت اینکه تایم بیشتری را مخاطب در این رویداد قرار دارد حائز اهمیت است با دیدن پرچم هویت برندتان در ذهن مخاطب ماندگار تر خواهد شد و از طرفی به دلیل رسیمت بخشیدن به فضای غرفه موجب حس اطمینان در مخاطب می شود , پرچم های تبلیغاتی فضای کمی را اشغال کرده و بدون درد سر در عرض چند دقیقه نصب می شوند , علاوه بر غرفه به دلیل اینکه این المان تبلیغاتی انواع مختلفی دارد می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود زیرا متریال سازنده آنها باکیفیت است و در برابر شرایط محیطی مختلف مانند باران و طوفان آسیب نمی بینند و اگر قرارباشد در فضای بیرون قرار گیرند باید بهترین نقطه باشند تادید خوبی داشته و برای عابران مزاحمتی ایجاد نکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *