چه خبر ؟

شرایط فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت چیه ؟

شرایط فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت اعلام شد

شرایط فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه در قالب طرح جوانی جمعیت با اولیت پاییز 1402 توسط شرکت آریت موتور اعلام شد .

این شرایط از نوع فروش فوق العاده با قیمت قطعی و نیز تحویل فوری است ؛ در این شرایط لاماری ایما با قیمت 1 میلیارد و 431 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار میگیرد موعد تحویل این نوع خودرو نیز 90 روز کاری است این شرایط از دو شنبه 27 شهریور ساعت 10 صبح در دست مشتریان خواهد بود متقاضیان تا سوم مهرماه 1402 روز دوشنبه فرصت دارند تا در این شرایط فروش شرکت کنند .

شرایط فروش لاماری ایما – ویژه متقاضیان نوبت اول پاییز

نوع خودرو مدل قیمت مصرف کننده (به ریال ) رنگ های قالب عرضه موعد تحویل سود مشارکت سود انصراف جریمه دیرکرد

(سالیانه)

کد طرح فروش روش پرداخت

 

لاماری ایما 1402 14,310,000,000 سفید , مشکی , سبز , خاکستری , قرمز 90 روز کاری 36 درصد Eama-o-216 نقدی

 

از جمله موفق ترین کراس اوورهای موجود در بازار ایران در چند سال گذشته , خودرو لاماری ایماست , این خودرو اولین محصول مونتاژی تولید داخل متجمع صنعتی آرین پارس موتور بهمن ماه 1400 رونمایی شد ؛ ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند این خودرو , آپشن های دهان پر کن و نیز لذت سواری بالا از جمله مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شوند ؛ به تازگی از نسخه فول آپشن این خودرو با عنوان لاماری ایما X نیز توسط آرین موتور رونمایی شده است .

لاماری ترکیبی از دو واژه Leading Automatker و بخشی از کلمه آرین است که واژه لاماری را تشکیل داده  , لوگوی تجاری این برند به صورت سر گوزن در نوع خود منحصر به فرد و زیباست و به مفهوم فراست نسبت به محیط اطراف می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *