چه خبر ؟

زمان مرحله دوم آزمون پذیرش پزشکی دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد

زمان مرحله دوم آزمون پذیرش پزشکی دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد

دوشنبه 27 شهریور ماه 1402مرحله دوم ( مصاحبه و آزمون فراشناختی  ) شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی بر گزار می شود .

به نقل از خبرگزاری مهر روز پنج شنبه 29 تیرماه 1402 , شانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1403 -1402 برگزار شد و چهارم شهریورماه 1402 نتایج آزمون کتبی اعلام گردید .

افرادی که در آزمون کتبی شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی پذیرفته شده اند باید در آزمون مرحله دوم که شامل مصاحبه و آزمون فراشناختی نیز می باشد شرکت نمایند .

آزمون مرحله دوم که شامل مصاحبه و آزمون فراشناختی است در تاریخ دو شنبه 27 شهریورماه برگزار می گردد و پذیرفته شدگان در آزمون کتبی باید در مرکز مهارت های بالینی skill lab ساختمان شماره 8 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در بلوار کشاورز و خیابان پورسینا می باشد , رأس ساعت 8 صبح تا 15 بعد از ظهر حضور یابند .

از شرایط الزامی برای شرکت در این آزمون به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه می باشد .

با توجه به چهارچوب تهیه شده می بایستی که افراد , دستاوردهای آموزشی , پژوهشی و دیگر سوابق برجسته خود را لیست نموده و همراه با فتوکپی مستندات و مدرک زبان در روز دو شنبه 27 شهریورماه 1402 به برگزاز کنندگان آزمون تحویل دهند  , فتوکپی های فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و در صورت لزوم اصل مدارک درخواست می شود .

جدیدترین متد افزایش قد با جراحی را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *