چه خبر ؟

تاریخ دهمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات چیه ؟

دهمین نمایشگاه بین المللی لوله , اتصالات , شیرآلات بهداشتی , صنایع و خدمات وابسته

دهمین نمایشگاه بین المللی ل.له , اتصالات , شیرآلات بهداشتی , صنایع و خدمات وابسته از 18 تا 21 تیرماه 1403 به مدت 4 روز از روز دو شنبه تا پنج شنبه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد ,زمان بازدید از این رویداد 8 صبح تا 15 عصر است .

درباره نمایشگاه بین المللی لوله , اتصالات و شیرآلات بهداشتی

نمایشگاه بین المللی لوله , اتصالات و شیرآلات بهداشتی تهران یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه لوله و اتصالات بوده که در سال قبل در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع برگزار شده و در آن 160 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 30 هزار بازدید کننده حضور داشتند , مهمترین هدف از برگزاری این رویداد امکان رشد و توسعه این صنعت از طریق تبادل دستاوردها و همکاری های دو جانبه با دیگر شرکت های خارجی است از دیگر اهداف این نمایشگاه می توان به حمایت از تولید کننده , ایجاد بستری مناسب برای نمایش به روزترین محصولات صنعت لوله و اتصالات اعم از شیرآلات , پمپ , فیلتر  و…. اشاره کرد .

گروه های کالایی نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات شامل :

  • انواع شیرآلات با متریال های مختلف
  • انواع پمپ های ساخته شده با برندهای ایرانی و خارجی
  • انواع لوله و اتصالات مربوط به آن
  • خدمات مربوط به آب و فاضلاب
  • خدمات مربوط به نفت و گاز
  • مجصولات مربوط به صنعت کشاورزی
  • تجهیزات آبیاری و….

تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات

یکی از لازمه های هر نمایشگاه طراحی وساخت غرفه است , بدون شک بدون داشتن غرفه نمایشگاهی نمی توان محصول و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد , غرفه ها مهم ترین بخش یک نمایشگاه برای برندینگ محصوب می شود , برند هویت شما را نشان می دهد به همین منظور شرکت ها هزینه زیادی را صرف تبلیغات برای معرفی محصول خود می کنند مشتری به راحتی می تواند با مقایسه کیفیت محصول برند مورد نظر را انتخاب کند , شکل ظاهر غرفه اهمیت زیادی دارد اگر طراحی آنها به بهترین شکل توسط افراد ماهر انجام شود می تواند بازدهی نمایشگاه را افزایش دهد اگر شما بتوانید در دهمین نمایشگاه بین المللی لوله , اتصالات , شیرآلات بهداشتی , صنایع و خدمات وابسته یک غرفه مناسب برای خود انتخاب کنید می توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید .

چاپ پرچم تبلیغاتی نمایشگاهی

با استفاده از انواع تجهیزات تبلیغاتی نمایشگاهی می توان در نمایشگاه به بهترین نحو به محصول و کالای خود را معرفی نمود , پرچم های تبلیغاتی یکی از بهترین و ماندگارترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که در افزایش فروش و شناخت برند تأثیر بسزایی دارند, پرچم ها هویت یک برند را نشان می دهند این المان ها اگر در مکانی درست قرار گیرند تبلیغات گسترده را خیلی سریع انجام می دهند .

نکات مهم در طراحی واستفاده از پرچم نمایشگاهی شامل موارد زیر است .

  • در پرچم نمایشگاهی از رنگ های جذاب استفاده کنید ,( تحقیقات نشان داده که رنگ آبی , قرمز و نارنجی در جذب مشتری نقش مهمی دارند .)
  • نام برند و لوگو را در پرچم حک کنید .
  • پرچم طراحی و اندازه درست داشته باشد .
  • برای طراحی آن از پارچه با کیفیت انتخاب شود.
  • لوگو نباید با سایز بزرگ استفاده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *