نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار تهران 1402
ششمین نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار تهران 1402 از تاریخ 30 دیماه الی 3 بهمن ماه به مدت 4 روز از روز شنبه تا سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است .
درباره نمایشگاه فرانچایز و کسب و کار تهران
برای توسعه کسب و کار روش های مختلفی وجود دارد یکی از بهترین آنها استفاده از روش فرانچایز است در نمایندگی فرانچایز شرکت به صورت وسیع گسترش پیدا نموده و نام خود به عنوان بهترین برند در ذهن مخاطب حک می شود و به شرکت های کوچکتر استفاده از برندهای کوچک را می دهد , نمایشگاه فرانچایز , کسب و کار تهران یک بستر تجاری برای شرکت های بزرگ که به دنبال جهانی کردن برند خود هستند بوده و یک موقعیت جذاب برای کسب و کارهای کوچک است صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند با هزینه منطقی اقدام به دریافت نمایندگی از یک برند معتبر نموده تا از مزایای رقابتی از جمله تبلیغات و بازاریابی آن استفاده کنند , از مهم ترین مزایای فرانچایز می توان به عدم نیاز به ذخیره سازی کالا , امکان استفاده از برند مورد اطمینان , برخورداری از پشتیبانی شرکت فرانچایز و… اشاره کرد در این دوره از نمایشگاه نیز مانند دوره های قبلی بسیاری از برندهای معروف در صنایع مختلف در این رویداد شرکت خواهند کرد .
چرا در نمایشگاه فرانچایز تهران شرکت کنیم ؟
یکی از پر هزینه ترین بخش ها برای توسعه یک کسب و کار تبلیغات و برندسازی است امروزه اکثر افراد دارای کسب و کار نوپا برای کاهش هزینه , افزایش سرعت و رسیدن به سوددهی به دنبال گرفتن نمایندگی از برند شناخته شده و معروف در شهر و منطقه خود هستند تا بدین ترتیب با پرداخت هزینه منطقی بتوانند از مزایای رقابتی برند شناخته شده بهره مند شوند در نتیجه صاحبان کسب و کارهای کوچک با دریافت نمایندگی ریسک شکست کسب و کار خود را کاهش داده و امکان استفاده از برند مورد اطمینان مشتری را به دست آورده و از طرفی پشتیبانی برند را نیز خواهد داشت .
اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه فرانچایز
هنگام برگزاری نمایشگاه فرنچایز مشارکت کنندگان سعی می کنند برای بهبود عملکرد خود در میان رقبا بهترین غرفه را در نمایشگاه داشته باشند, بدین ترتیب حضور در نمایشگاه با رزو بهترین موقعیت غرفه نمایشگاهی با متراژ غرفه مناسب آغاز می شود در طراحی غرفه نمایشگاهی باید تمام تجهیزات ارتباطات تجاری پیش بینی شود تا شبکه سازی های اقتصادی در هنگام برگزاری این رویداد محقق شود اگر بتوانید یک غرفه مناسب در نمایشگاه برای خود انتخاب نمایید می توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته و محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو در معرض دید قرار دهید .
چاپ پرچم تبلیغاتی فوری برای نمایشگاه فرانچایز
تبلیغات به منظور معرفی کالا , کسب و کار و خدمات به دیگران بوده که هزینه هایی را می تواند به همراه داشته باشد ؛ باید این را بدانیم که تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است زیرا هر چه چقدر هزینه بیشتری برای تبلیغات متحمل شوید می توانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب نماییم چاپ پرچم تبلیغاتی فوری از جمله روش های تبلیغاتی غیر مستقیم بوده که به معرفی کسب و کار شما به دیگران می پردازد پرچم های تبلیغاتی نمایشگاهی می توانند به صورت پرچم های رومیزی , تشریفاتی و ایستاده چاپ و ارائه شود .