نمایشگاه مد و لباس لرستان 1402
نمایشگاه مد و لباس لرستان از تاریخ 2 الی 6 دیماه سال جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد همزمان با این رویداد نمایشگاه کیف و کفش و چرم لرستان نیز برگزار می شود .
درباره نمایشگاه مد و لباس لرستان
در دوره ای که تأثیرات فناوری و طراحی در دنیای پوشاک استایلی بی نظیر داشته , نمایشگاه پوشاک به عنوان یک رویداد مهم در تاریخ نگاری مد برگزار می شود نمایشگاه مدو لباس لرستان که از 2 تا 6 دیماه سال جاری برگزار می شود به عنوان یک سفر به دنیای زیبایی و استیل شناخته شده بوده که علاقه مندان به مد و فشن را جذب خود می کند , این رویداد به عنوان یک فرصت برای آشنایی با جدیدترین مدل ها و طراحی های پوشاک از برندهای معتبر است این نمایشگاه با حضور و حمایت برندهای معتبر داخلی و بین المللی به معرفی طراحی های جدید و نوآوری مد در دنیا اشاره دارد همچنین می توان گفت که این رویداد فرصتی فوق العاده برای تجربه , دنیایی از طراحی های متنوع و خلاقیت در صنعت مد را فراهم می کند .
گروه های کالایی نمایشگاه مدو لباس لرستان
- انواع لباس های مردانه
- انواع لباس های زنانه
- انواع لباس های بچگانه
- چادر
- کفش ها
- زیورآلات
- کیف , کفش و….
هدف از برگزاری نمایشگاه مد و لباس لرستان
- حمایت از تولید ملی و طراحان لباس
- ارائه الگوی مناسب پوشش
- فرهنگ سازی پوشش ایرانی اسلامی
- طراحی و تولید پوشاک زیبا , سالم و مناسب
- تشویق و حمایت از طراحان
- شناسایی و به کارگیری قابلیت های اقتصادی و فرهنگی کشور به منظور خودکفایی در حوزه مد و پوشاک
- ایجاد زمینه همکاری و بستر سازی برای نمایش توانمندی های داخلی در عرصه بین المللی
بهترین روش های بازاریابی برای پوشاک
نصب بنر :
تبلیغات و اطلاع رسانی در رابطه با نمایشگاه مدل و لباس بسیار حائز اهمیت است به عنوان مثال در صورتی که بنرها در سطح شهر نصب شود تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه نیز بیشتر می شود .
تمرکز بر روی پرفروش ترین محصولات :
هرچند که نیاز به تولید و طراحی محصولات جدید در حوزه مد و لباس هر روز بیشتر از پیش می شود اما این را بدانید که محصولات پر فروش قبلی دلیل موفقیت شما بوده است.
راه اندازی وب سایت :
از جمله مهم ترین تبلیغات تبلیغات آنلاین است , نیاز است که تبلیغات آنلاین انجام دهید و این تبلیغات نیازمند بستر مناسب هستند , در موفقیت بازاریابی یک برند لباس راه اندازه وب سایت می تواند به شما کمک شایانی کند .
بازاریابی سنتی را فراموش نکنید :
فرقی ندارد که برند پوشاک شما تازه راه اندازی شده باشد یا قبلا بر روی آن کار کرده اید در هر صورت روی بازاریابی سنتی برنامه ریزی کنید , بازاریابی سنتی شامل روش هایی است از جمله , تبلیغات چاپی , پخش تراکت , کارت ویزیت و تابلوها و استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی .
مشتری را تشویق به خرید کنید :
در استراتژی های برند لباس می توان برند یا مدل مورد پسند مشتری را در خرید بعدی یا تخفیف بیشتر ارائه کرد و یا حتی برای وی ارسال رایگان را در نظر گرفت این نوع تشویق ها یا تخفیف ها باعث می شود مشتری وفادار و منتظر لباس جدید شود .
ضرورت چاپ پرچم تبلیغاتی برای نمایشگاه مد و لباس
در صورتی که نمایشگاه مد و لباس حضور پیدا کنید چاپ پرچم تبلیغاتی می تواند برای تبلیغ نام تجاری شما ایده آل باشد پرچم های تبلیغاتی ابزاری کاربردی برای یافتن توجه به مشاغل و حرفه است , اگر به دنبال راهی سریع , آسان , مقرون به صرفه برای متمایز کردن کسب و کار خود از سایرین هستید پرچم های اختصاصی همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید برای جذب مشتری , معرفی برند و لوگوی سازمانی خود به دیگران این المان می تواند یکی از بهترین روش ها برای معرفی شما به دیگرانباشد وجود آن در نمایشگاه های مختلف به خصوص نمایشگاه مد و لباس ضروری است چاپ پرچم تشریفاتی , پرچم رومیزی و پرچم ساحلی زیبا مطمئنا توجه مردم را به خود جلب می کند در طراحی پرچم سعی کنید از اطلاعات اضافی و بی فایده خودداری کنید همچنین رنگ های در نظر گرفته شده برای آن باید با درک مفاهیم روانشناسی آن انجام شود در نتیجه از رنگ های جذاب استفاده کنید .